czwartek, 14 sierpnia 2014

Znajomi przez internet? -,,NIGDY!"

        Od dzieciństwa nam mówiono, że znajomi przez internet to zło, że to może byc jakiś pedofil, że będzie chciał się z nami spotkac i wykorzysta, okup czy coś w tym stylu. Mówiono nam to od małego, mówili to rodzice, w szkole, babcia, dziadek. WSZYSCY ! W filmach są pokazywane sceny, że jakieś 14 letnie dziewczyny piszą z 15 latkiem, a na końcu okazuje się, że to 52 letni facet. Echem... Wystarczy znaleśc odpowiedni portal... Nie jakiś do poznawania znajomych czy fb, ale może to byc ask.fm.... Chyba każdy nastolatek zorientuję się czy ta osoba piszę, jak normalny nastolatek czy ku*wa jak pedofil -,-.... czy to konto fikcyjne, czy fejk, też umiemy rozpoznac. Ogólnie przez internet poznałam dużo ciekawych ludzi.. Oliwie, Kajtka, Jarka, Darie.... i z niektórymi piszę bardzo często. Więc po co, wmawiają nam te gówna? Jeśli nie poznajecie ludzi przez neta, bo się boicie czy coś.. serio nie ma czego, niektórzy są bardzo fajni.
 Ask.fm (klik)

7 komentarzy:

  1. czasami z ludźmi w internecie można się lepiej dogadań niż w rzeczywistości:)
    Zresztą nie sądzę, że pedofili w internecie jest więcej niż nastolatków haha
    http://xxchangeyourlifexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo męczące, kiedy próbują wmówić ci coś, nie mając na ten temat pojęcia, a Ty dobrze wiesz, że masz rację. Potem dorośli twierdzą że jesteś naiwny i niedojrzały, a to im wyobraźnia za bardzo szaleje.
    Internetowe kontakty przyniosły mi zdecydowanie najlepsze znajomości z jakimi miałam do czynienia w moim 'dziecinnym' życiu. xx

    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  3. Poznałam w realu sporo osób, z którymi miałam najpierw styczność przez internet, głównie dzięki blogowaniu, nie zawiodłam się na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma się czego bać, ale trzeba być ostrożnym ;P
    zapraszam ;) http://na-diabelskim-mlynie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post! :)
    obserwacja za obserwację?
    http://little-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię poznawać ludzi przez internet :) Zapraszam do siebie. Co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wiele przyjaciół przez internet, a zgadzam się z tb w 100% bo każdy normalny człowiek rozpozna czy to normalna osoba, czy nie, a jeżeli zacznie coś nam robić, to wiadomo, że zgłosić się da taką osobę ;)



    Pozdrawiam~oli-olli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń