wtorek, 29 lipca 2014

Nikt cię nie czyta.

Siema :3
Jak widzicie temat dzisiejszego posta to: ,,Nikt cię nie czyta." Skąd to wiem? Dlaczego o tym piszę? Czy na pewno NIKT?
Otóż chodzi  o to, że jeśli masz bloga- to wiedz, że nikt cię nie czyta. ,,Ale ja mam komentarze?" Oj, komentarze są do tego aby ktoś odwiedził twojego bloga czyli linki, albo kom za kom itd. Gdyby NIKT by nie chciał tego durnego komentarza od Ciebie- z pewnością miałbyś ich maksymalnie z 1/2. Więc jeśli liczysz, że się tutaj wybijesz- mylisz się kochanie... Przykro mi taka prawda, nawet ja tak robię. ,,No ale co 20 osoba nie musi się reklamowac." Tutaj się z tobą zgodzę. Dlaczego? Ponieważ oni mają lekki fejm na innych portalach. Wystarczy, że wybiją się na YT, asku, a ich czytelnicy czytają też bloga. Min. Damian Buczek (nie obrażam go ani nic- jestem jego fanką) no to trzeba przyznac, że ma tych więcej kom.  i wgl, bo jest popularny na asku i to mu troszeczkę pomaga... ,,No dobra, ale blogują tu osoby nawet ponad rok." No są takie osoby, ale większośc z nich po prostu dlatego ,,bloguje" bo współpracują z jakimiś firmami itd.  Więc jeśli boisz się blogowac, bo odkryją to twoi znajomi, albo przez samego bloga chcesz byc popularnym, albo żeby ktoś czytał twojego bloga, to tak na prawdę, czytają cie tylko po to, żeby zrobic reklamę swojego bloga. Jeśli chcesz się jakoś wybic, to musisz byc popularny w małym stopniu na innych portalach. Oczywiście może jest na blogu kilka osób, która robi to nie do reklamy, tylko lubi czytac blogi i się jej spodobał twój blog.... ale to rzadko się zdarza.


CZEKAM NA HEJTY !!! LECZ JEŚLI MYŚLISZ, ŻE TO NIE PRAWDA, TO ZASTANÓW SIĘ KILKA DNI......



Ask:   mój ask

16 komentarzy:

  1. bardzo mądry post, nie rozumiem jak można blogować da współprac :/

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To co napisałaś to w 100% prawda ;) No ale cóż takie życie, ja tymczasem mam dla ciebie propozycję ;*

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zajrzyj do mnie i zobacz NOWY POST! ;)
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  3. Bloguje, bo lubie dzielić się z innymi moimi uczuciami itp.
    Jednak sądzę, że można także wybić się przez bloga, lecz nie BARDZO, jeżeli na blogu dużo osób Cię obserwuje i czyta, to robisz konto np. na YT przez to poznaje Cie jeszcze więcej osób i Twój blog jest MEGA sławny.
    muzykac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz ładny nagłówek <3
    Bardzo dobrze to napisałaś,ale uwierz mi ,że nie każdy kto współpracuje to od razu,że tylko dla współpracy to robi,są różni ludzie i to zależy od człowieka.
    Obserwujemy?
    CLICK + zapraszam na rozdanie z ubraniami

    OdpowiedzUsuń
  5. Komentarze to po prostu najprostsza forma reklamy i będzie ona istnieć cały czas. Nie ukrywajmy, że w tej chwili w pewnym sensie to, co piszę to reklama, bo ktoś kliknie na mój profil i tym sposobem trafi na mojego bloga.
    Ale ja lubię czytać, oglądać i komentować. I wilk jest syty, i owca cała. :)

    Do wygrania obudowy na iPhone! :) Zapraszam.
    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy ktos wpada i komentuje zeby zostawic po sobie reklame - to najgorsza rzecz - niech chociaz napisze cos do tematu posta!
    Trzeba byc lekko popularnym zeby sie wybic? w sumie to troche pomaga, ale tez nie u wszystkich.
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bloguję, bo lubię. Lubię przelewać moje myśli, pomysły na bloga. Nawet jeśli teraz nikt tego nie czyta mam nadzieję, że kiedyś ktoś dostrzeże w moim blogu coś wyjątkowego i mnie doceni. Zaciekawiłaś mnie tym postem :) Obserwuję i pozdrawiam :*

    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie racja, Buzek na asku się wybił i to mu trochę pomogło..

    http://klaudiaxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Poniekąd się z tobą zgadzam, są czasem tacy ludzie, ale...
    ja jestem osobą, która odwiedza blogi, które obserwuje i co najważniejsze czytam je :)
    http://mojautopianakrawedzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Może i masz rację... ale ja wchodząc na bloga nie zostawiam komentarza typu "fajny blog/super blog, zapraszam do mnie "link". Dla mnie to wydaje się chore. Dodając komentarz czytam post, cały post, od początku do końca i robię tak zawsze. A link do bloga zostawiam po to by ten ktoś mógł zajrzeć do mnie, zobaczyć jak jest u mnie. Jeżeli chce może, ale nie musi.
    Ja i tak cię obserwuję:)
    link dodaję(możesz wejść, możesz skomentować czy zaobserwować ale nie musisz!)
    http://my-life-my-dreams-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o reklamowanie się .... kiedyś miałam przyjemność blogować na onecie i znajdując się na głównej stronie miałaś okazję zobaczyć nowe notki na WSZYSTKICH blogach oraz była lista najpopularniejszych. Niestety tu czegoś takiego nie ma i żeby się wybić, to reklamować się niestety ale trzeba :(


    Zapraszam na nowy post : http://mikijiu.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację :) trzeba pisać dla siebie, a nie dla jakiś firm ;)

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Co racja to racja :) Bardzo mądry post, w sumie jestem podobnego zdania. Ale co to zmieni? I tak wszyscy będą tak robić. Co do współpracy - jakoś mnie to nie kręci.

    this-is-my-chocolate-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację! Co powiesz na wspólną obserwację/
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. W pewnym sensie masz rację :) żeby być popularnym trzeba się reklamować, bo nikt o Tb nie będzie wiedział :))) i nie zgodzę się, że ludzie nie czytają odwiedzanych blogów, ja np. zawsze czytam, chyba ze mi się nie spodoba

    zapraszam do mnie,
    http://mocinformacji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń